Płatności za zamówienie

 

Za składane zamówienia można zapłacić na 3 sposoby:

- Przelewem bankowym
- Przez system płatności PayU
- Za pobraniem

 

Przelew bankowy

Jest to najczęściej wybierana forma płatności przez naszych klientów. Numer konta bankowego do wpłaty zostaje przesłany po złożeniu zamówienia.

Tytuł przelewu musi zawierać numer zamówienia.

Wpłaty zazwyczaj są księgowane w ciągu 1-2 dni roboczych. W celu szybszego odnotowania wpłaty, można przesłać na email: zamowienia@drukon.pl potwierdzenie dokonania przelewu (plik PDF do pobrania w każym banku po zrealizowaniu wpłaty). Pozwoli to na szybsze przejście zamówienia w stan realizacji.

 

PayU.pl

System płatności PayU (dawne Platnosci.pl) umożliwa szybkie przekazywanie pieniędzy pomiędzy kupującym i sprzedającym. Transakcje zawierane za pośrednictwem PayU charakteryzuje najwyższy standard bezpieczeństwa.

 

Ta forma płatności dostępna jest obecnie wyłącznie w sklepie internetowym drukarni Drukon.pl

 

Pobranie

Przy tej formie płatności, należność za zamówienie regulowana jest przy jego odbiorze. Ten sposób transakcji możliwy jest dla zleceń których wartość nie przekracza odpowiednio:

 

- 300zł brutto - dla nowych klientów

- 1500zł brutto - dla stałych klientów (dokonujący kolejnego zamówienia w ciągu ostanich 12 miesięcy)

 

W przypadku gdy suma zamówienia jest wyższa od podanych, należy wybrać płatność przelewem bankowym lub przez płatności PayU.

Do zamówień z formą płatności za pobraniem doliczana jest opłata w wysokości 10zł brutto.

 

 

Zwrot należności

Zwrot należności za anulowane zamówienie można otrzymać, przesyłając maila na adres zamowienia@drukon.pl w temacie wiadomości podając numer zamówienia którego dotyczyć ma zwrot. W treści wiadomości należy podać dane osoby kontaktowej oraz numer konta na które ma być wykonany przelew. Wszelkie zwroty należności są realizowane w ciągu 14 dni roboczych. Anulowanie zlecenia opłaconego przelewem nie jest obciążone żadnymi opłatami.

 

Faktury

Standardowo Faktury do zamówień doręczane są razem z przesyłką jednak na życzenie klienta może ona zostać przesłana na e-mail (e-faktura w PDF) lub pocztą jako faktura zbiorcza (wysyłana ostatniego dnia miesiąca). O sposobie doręczenia faktury należy poinformować na biuro@drukon.pl przed przejściem zamowienia w stan realizacji.

 

Na specjalne życzenie klienta istnieje możiwość wysatwienia faktury Pro-forma.

 

Odroczenie terminu płatności

Szkoły, Uczelnie, Urzędy oraz jednostki Administracji Publicznej mogą skorzystać z odroczonego terminu płatności. Aby móc skorzystać z tej formy płatności wyżej wymienione podmioty prosimy o przesłanie dokumentów potwierdzających status na adres biuro@drukon.pl

Odroczony termin płatności pozwala na regulowanie należności za złożone zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych.

 

Anna z Warszawy

Jestem w 100% zadowolona z tej drukarni. Ode mnie duży plus za najniższą cenę i terminowy wydruk zamówionych ulotek. Polecam !

Dariusz z Chrzanowa

W imieniu swoim i całej firmy dziękuję za wydrukowane foldery. Zamówienie zrealizowane tanio i szybko. Polecam tym którzy są jeszcze niezdecydowani ;)

Andrzej z Krakowa

Serdecznie dziękujemy za ulotki. Kurier był u nas już na następny dzień. Dziękujemy za zrealizowane zamówienie i liczymy na owocną współpracę w przyszłości. Pozdrawiam

Michał z Warszawy

Cenowo jest to zdecydowanie najtańsza drukarnia w internecie. Plakaty ponad 50% taniej niż w poprzedniej drukarni. No i rabacik na kolejne zamówienie. To się ceni. Oczywiście polecam!

Alicja z Poznania

Zamówione banery i wizytówki bardzo dobrej jakości. Mimo bardzo niskich cen drukarnia oferuje dobrą jakość druku. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Drukarnią Drukon.pl

Top
Top